Brunettes Shoot Blondes

«Brunettes Shoot Blondes» (також «BSB», укр. «Брюнетки стріляють блондинок») — український музичний колектив, заснований на початку 2010 року в Кривому Розі.

Створенню гурту передувало знайомство вокаліста та автора пісень Андрія Ковальова з барабанщиком Романом Соболем. Виконуючи музику в жанрі інді-поп та альтернатива, ведуть активну концертну діяльність і працюють над студійними записами.

Широкому загалу гурт став відомий у вересні 2014, завдяки кліпу на пісню «Knock Knock», що на YouTube зібрав понад п'ять мільйонів переглядів за перші десять днів після публікації.

На початку 2015 року музиканти випустили дебютну платівку «Bittersweet», а також однойменний кліп, створений у партнерстві з німецьким виробником автомобілів «Opel». 6 лютого 2016 року гурт взяв участь у національному відборі на конкурс Євробачення 2016 від України з піснею "Every Monday" та отримав 8 балів від жюрі та 5 від глядачів.

Музичне життя гурту

Перший концерт відбувся в клубі 44. У 2011—2014 роках «Brunettes Shoot Blondes» мав виступи в Україні. Окрім цього, гурт тричі виїжджав до Європи із серіями концертів у різних містах. Серед них: фестиваль «Wybieram Wschod» (Познань, Польща), «OstAnders 2013» (Нюрнберг, Німеччина), «Eastern Hipsters» (Білосток, Польща, 2014). 2011 року музиканти беруть участь у проекті «Balcony TV» в Познані, Польща.

У той же час гурт записує сингли, live відео, бере участь у програмах на українському телебаченні. До роботи над піснями залучають українських музикантів і саундпродюсерів: Фагот («ТНМК»), Євген Філатов («The Maneken», «ONUKA»).

Гурт активно співпрацює з брендами, їхня музика звучить у рекламних роликах: Watsons (пісня «You Broke My Heart»), Нова Пошта (пісні «Tomorrow» та «Nothing At All»). Відеокліп на пісню «Bittersweet» було записано при підтримці «Opel».

Успіх із відео кліпом «Knock Knock»

У вересні 2014 на своєму YouTube-каналі гурт опублікував відеокліп на пісню «Knock Knock», що є відеозйомкою анімації, що відтворюється на 14-ти пристроях компанії «Apple». У сюжеті показана історія взаємин двох персонажів: зайця та дівчини, що «переходять» з одного пристрою на інший. Відео знімали одним дублем, однією камерою і без монтажу. Розробкою ідеї та виробництвом кліпу займались самі музиканти, а режисером виступив фронтмен гурту. У перші п'ять днів ролик набрав понад 600 тис. переглядів. Станом на грудень 2014 року кількість переглядів перевищила шість мільйонів. Відео також було завантажене до соціальної мережі «Facebook», де паралельно за кілька тижнів зібрало понад 26 млн. переглядів і 800 тис. поширень. 

У жовтні 2014 року відео потрапило на перше місце на «YouTube» у категорії «Нові виконавці з усього світу» («Emerging Artists From Across the Globe»). Також відбулися інтерв'ю та публікацій у топових світових ЗМІ: «Billboard», «Yahoo!», «The Daily Mirror», «Mashable», «Business Insider», Daily Mail, «USA Today», «Rolling Stones», «The Verge», «Dezeen», «Huffington Post», «AWN», «Devour», «Fox News», «Gizmodo», «Cnet», «Metro» .

Успіхи відео були відмічені Адміністрацією Президента України. Вокаліст гурту Андрій Ковальов отримав новий тип закордонного паспорту України (біометричний) від Президента в числі культурних діячів, що представляють Україну за кордоном.

Дебютний альбом «Bittersweet»

На початку 2015 року «Brunettes Shoot Blondes» випустили дебютний міні-альбом «Bittersweet». Треклист платівки складається з чотирьох пісень, включаючи відомі сингли «Knock knock» та «Bittersweet», випущені раніше.

На заголовну пісню «Bittersweet» був створений відеокліп.[22] Саундпродюсером треку виступив Євген Філатов, а спонсором — компанія автовиробник Opel. В роботі над кліпом гурт вперше співпрацював з німецьким рекламним агентством Scholz & Friends Group. Задум кліпу будується на використанні ефекту «картинка на картинці» — послідовного «живого» знімання екранів пристроїв без використання комп'ютерної вставки зображення.


Джерело:https://uk.wikipedia.org/