27 липня популярна група Open Kids, презентувала свою нову роботу під назвою «Стікером»

Категорія: Новини
247

У кліпі режисер і продюсер групи зробили акцент на підлітковий вік учасниць, з усіма його характерними проявами - емоції, амбіції, різноманітність і настрій.

Робота відображає максималізм і емоційність підлітка. Жити - на повну, любити - нерозважливо, творити - повністю віддаючись цьому. Саме те, чого з часом втрачають багато дорослих.

«З недавнього часу я помітив, що дівчата стали дорослішими, це стало видно по їх соціальним мережам, способу життя і звичайно ж вже їх дорослому способу мислення. Це не ті діти, які співали пісні про «прогуляємо школу», весело каталися на атракціонах і дуріли. Учасниці групи подорослішали і, думаю, прийшов час і більш «дорослої» роботи. Це не «дорослий» кліп, але вже і не дитячий. У них зараз цікавий вік, цікавий час і саме це ми вирішили показати в кліпі», - коментує вихід нової роботи продюсер групи Юрій Петров

Режисером кліпу став іменитий кліпмейкер Леонід Колосовський, володар звання «Кліпмейкер року» за версією престижних музичних премій, в арсеналі якого такі успішні відео-роботи, як: «Ім'я 505» і «Любові Точка Немає» для популярного гурту Время и Стекло, а також робота з топовими артистами України, такими як: MOZGI, Потап і Настя, Оля Полякова, DZIDZIO, Артем Пивоваров та ін. Саме режисер побачив учасниць групи такими, якими вони постали для глядачів в кліпі.

«Я почув трек і він мені дуже сподобався, дійсно - дуже. В голові одразу народилося кілька ідей, які хотілося терміново реалізувати! Подумав тоді: «Це повинно качати!». А при першому знайомстві з дівчатами, переконався, що кожна з них - особистість, зі своїм характером і світоглядом. Саме ці особливості кожної і хотілося показати - розкрити їх думки, переживання, розчарування, показати мрії і творчі сплески! »- коментує свою роботу режисер Леонід Колосовський.

Зйомки кліпу проходили 2 дня. Команда повністю довірилася режисерові і на майданчику була створена атмосфера нестримної тусовки молоді. Де кожен учасник міг себе проявити, а головне - бути собою. Робота створена на надриві, на сексуальному енергетиці, що літає в просторі і з гаслом: «Якщо жити - так на повну!», символізуючи наповненість людини у всіх сферах його життя.